ronjaaosterberg.blogg.se

Här får ni följa med mig på ett av mina äventyr där jag gräver guld i USA. Gräver guld i minnen och relationer det vill säga, samtidigt som jag tar hand om barn. Ja, ett aupair år alltså. Enjoy!

Introduction

Kategori: Allmänt

Här är då min lilla internet dagbok där jag förhoppningsvis kommer skriva ner saker om det året jag har framför mig. Dels för att det är kul för mig själv att ha det nedskrivet någonstans när detta år är över, men även för att de (ni) där hemma ska kunna följa med.
 
Idag är det i alla fall 4 dagar tills jag åker. Eller om ca 2 timmar är det faktiskt bara 3 dagar. Visst att det känns sjukt, men jag kan nog själv inte fatta exakt hur sjukt det är. Detta har jag liksom sett fram emot sedan jag gick i årskurs 8. Drömt om att när jag tar studenten, då ska jag minsann bo i USA ett tag. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv för att jag gör detta också, så direkt efter studenten. Jag är så himla förväntansfull över mitt år, och det är kanske på ett sätt inte så bra. Att ha sina förhoppningar allt för höga. Men jag tror att jag kommer tjäna på det. Jag kommer inte låta detta år gå till spillo och jag ska verkligen se till att jag har precis så roligt som jag vill att jag ska ha. Saker blir ju faktiskt vad man gör dem till. Och även om Kungälv är den bästa stad jag någonsin bott i så ska det bli SÅ skönt att komma härifrån ett tag. Träffa nya människor, se nya platser, skapa nya minnen. Verkligen utnyttja det faktum att jag faktiskt är fri nu när skolan är slut. 

Nåja - Hoppas ni kikar in här lite då och då för att se hur det går för mig. Se om jag verkligen får ut så mycket av detta år som jag hoppas!

Puss & Kram mina vänner!

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-08-22 | 20:25:08

    ❤️❤️

  • Merja och Jari säger:
    2014-08-29 | 16:42:29

    Bra att du har kommit fram. Ha en bra år och hoppas det blir så som du har tänkt 😀 hälsar Jari och Merja Kramar
    Jörgenin mopo on nähty Kuivaniemessä on tulossa Bostoniin 😘

Kommentera inlägget här: